Pages

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 22, 2009

KEBOSANAN YG MELAMPAU...HAHA

adoi bosan tol ari neyh...mcm mlas jew nk bgun pg td sbb ujan...sjuk btol,lau tdo mmg best...tp ada klas lak...adoi,bgun jelah...smalam tido lmbat sgt,pdan muka aku...ym smpai xtgk jam...hahaha...lwak tol la...hahaha...dah tue gaduh la ngantok...hehehe...tp klas td xngantok sgt...lecturer best,lecturer bwu...ari neyh ada 2klas jew...DCC ngan VB...statistics,miss xmsok jgk...adoi...nsib la tip pun blek awl gak...lau x,kna tggu dia smpy 1.40...da la library xbkk...da blek umah,tgk2 adik sblah umah da kt umah lak...adoi,pning pala...buas sungguh...ali la mak angkat dia...hahaha...lwak tol la...bdak tue mau kt ali ja...mmg ali da ciri2 jd ibu yg baik la...hahaha...sori ali...hehehe...dah tue,bdak tue pun blek...lega,sunyi sepi umah...hahaha...adoi,ngantok la plak...tp xley tdo g,jap g faiz nk dtang amek brang...lama xjmpa dia(smnggu lbey ja pun)...xsbaq nk tggu dia dtang...skrang bwu 2.30...erm,nk cita pa lg ek...haaa,bwu aku igt...akulah bbychenta yg kat myspace tueh...hahaha...kcik ja dunia neyh...psing2,jumpa kot tue gak...tip ngah tdoq...lpas london dah apa...hehehe...tggu tip,jap g aku smpai london gak...hahaha...esok umi ngan abah nk mai antaq bju...erm,kna dok umah jelah tggu depa smpy...mst bosan gila...baik aku swuh depa bwk DVD...bosan2 ley tgk...npalah aku xpkir dari ri2 lg...adoi...klah...xdak idea la nk cita pnjang2...nnt aku cita psal kisah idop aku dari kcik,smpy bsaq...hahaha...okeyh...papai...adios...

No comments:

Post a Comment